Harga Samsung Galaxy J1 Bekas Murah

Harga Samsung Galaxy J1 Bekas - Samsung Galaxy J1 Bekas - Digunakan Samsung Galaxy J1 - Samsung Galaxy J1 adalah telefon pintar yang dilancarkan pada Januari 2015 dengan beberapa spesifikasi yang unggul, Samsung Galaxy J1 melaksanakan Android 4.4.4 Sistem Operasi (KitKat), Chipset Spreadtrum.

Memiliki 4GB penyimpanan memori dalaman, 512 RAM Ia juga mempunyai CPU 1.2GHz Dual-core Cortex-A7 CPU dan GPU Mali-400. kerana spesifikasi ini dijangka dapat menyokong aktiviti harian anda


Samsung Galaxy J1 mempunyai skrin dengan jenis skrin sentuh kapasitif TFT 16 juta warna, telefon pintar ini dijangka memaparkan paparan terbaik dan mempunyai saiz skrin 4.3 inci, 52.6 cm2 (~ 59.8% nisbah skrin-ke-badan) Samsung Galaxy J1 mempunyai rangkaian GSM / HSPA (Bukan 4G) dan mempunyai 2 jenis SIM, iaitu versi SIM tunggal dan versi DUA SIM.

Untuk berat badan sendiri mempunyai berat 122 g yang menjadikan telefon ini selesa apabila dipegang dan mempunyai Resolusi 480 x 800 piksel, nisbah 5: 3 (~ 217 ppi kepadatan). Untuk Kamera, Samsung Galaxy J1 mempunyai kamera utama 5MP f / 2.2, 31mm ( standard), dengan ciri Auto Focus, LED Flash dan mempunyai kamera hadapan 2MP.

Samsung Galaxy J1 Second

Samsung Galaxy J1 ini mempunyai ciri-ciri lain seperti Bluetooth, GPS, Radio, USB. Ia mempunyai bateri Li-Ion 1850 mAh yang boleh dilepaskan yang akan menjadi pembekal telefon pintar ini. Ia mempunyai 3 pilihan warna (Putih, Hitam, Biru) supaya anda boleh memilih warna yang anda suka.

Selepas kami membincangkan spesifikasi telefon bimbit ini, kami juga akan menyediakan spesifikasi telefon pintar ini dalam bentuk jadual agar mudah dibaca, mari lihat di bawah.



Ini adalah apa yang anda boleh tanya apabila anda ingin membeli telefon pintar yang digunakan, dan kami akan memberi anda beberapa harga yang digunakan dalam beberapa bulan terakhir yang kami ambil dari laman web kami yang dipercayai sebagai rujukan. Untuk mengetahui harga bekas itu, harga akan memberitahu anda tentang harga yang digunakan oleh Samsung Galaxy J1. dalam jadual di bawah.

Harga di atas akan berubah pada bila-bila masa tanpa apa-apa maklumat dari kami terlebih dahulu supaya anda harus terus mendengar pembaharuan mengenai artikel terkini tentang Telefon Mudah Alih Digunakan.